المنتــــدى الرســــــمي للنجــــم محمـــود شكــــــري . . . ابــــــــداع بــــــلا حـــــدود
اهلا بكم فى منتدى النجم محمود شكري ارجو التسجيل حتى تتمكن من اضافة ردودك على المواضيع
المنتــــدى الرســــــمي للنجــــم محمـــود شكــــــري . . . ابــــــــداع بــــــلا حـــــدود
اهلا بكم فى منتدى النجم محمود شكري ارجو التسجيل حتى تتمكن من اضافة ردودك على المواضيع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةMahmoud Shokryأحدث الصورالتسجيلدخول

..البيج الرسمي للنجم محمود شكري..https://www.facebook.com/ShoukryLivefb

شات للزملكاوية (أدخل وعرف وأتعرف وناقش للزملكاوية فقط)

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
صافى المصرية
عضو مبدع
عضو مبدع
صافى المصرية

شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 493a
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : متابعة اخبار شكرى
المزاج المزاج : عاددددددى

شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) Empty
مُساهمةموضوع: شات للزملكاوية (أدخل وعرف وأتعرف وناقش للزملكاوية فقط)   شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 04, 2010 2:33 am

بسم الله الرحمن الرحيم اهلا بكل الاعضاء الزملكاوية فى منتدى النجم محمود شكرى ************** الموضوع ده هيكون زى الشات بين الزملكاويه فقط لمناقشة احوال وقضايا الزملكاوية وزيادة التعرف بين مشجعين الزمالك فى المنتدى وبتمنى كل واحد يدخل يعرفنا على نفسه وبيحب مين فى الزمالك ** **************** وبتمنى يعجبكم الموضوع
صافى المصرية
عضو مبدع
عضو مبدع
صافى المصرية

مُساهمةموضوع: رد: شات للزملكاوية (أدخل وعرف وأتعرف وناقش للزملكاوية فقط)   شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 04, 2010 2:42 am

شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) Zamalek_logoوهبدأ انا اسمى صافى عندى 21 سنه من مصر وبحب جدا فتح الله وعمر زكى
mimawai
عضو مبدع
عضو مبدع
mimawai

مُساهمةموضوع: رد: شات للزملكاوية (أدخل وعرف وأتعرف وناقش للزملكاوية فقط)   شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 04, 2010 4:21 am

فكرة حلوة اوى...... ياريت تتنفذ فى الموقع كله.....

شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 9997 روح شكرى اسوم شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 912522

انا ايناس ..... مصرية................20سنة............انا بحب اللى بيحب الزمالك اوووى

انا نفسى حد يرئس الزمالك ويكون مش بيحبه فقط يعنى يعرف يمسك زمام الامور صح ...انا عايزه يرجع زمالك البطولات واحسن كمان.......من غير مشاكل.........

انا بحب الثعلب الصغير14 حازم امام شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 100897 شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 100897 (حسيت انه ظلم نفسه انه بطل لعب.... وظلم نفسه اكتر لما دخل مع عباس ممدوح

انا بحب لعب حسين ياشر المحمدى(يا خسر مش فى المنتخب) بحب لعب شيكابلا يس لما يلعب حلو من غير تكبر ولا يتدخل فيما لا يعنى الكرة.........بحب طبعا عبد الواحد السيد محترم وبيحب الزمالك(انا عايزه هو اللى يلعب بس) بحب فتح الله وهانى سعيد وعمرو زكى وعبد الشافى .....
صافى المصرية
عضو مبدع
عضو مبدع
صافى المصرية

مُساهمةموضوع: رد: شات للزملكاوية (أدخل وعرف وأتعرف وناقش للزملكاوية فقط)   شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 04, 2010 5:42 am

واخيرا عرفنا اسمك ههههههه اهلا بيكى أيناس اكيد نورتى التوبيك احنا طبعا خلاص بقينا اصحاب علشان الزمالك على فكره عندك حق يارب يرجع الزمالك زى زمان وتبقا فى منافسه جميله مش مشاكل وبس
mimawai
عضو مبدع
عضو مبدع
mimawai

مُساهمةموضوع: رد: شات للزملكاوية (أدخل وعرف وأتعرف وناقش للزملكاوية فقط)   شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 05, 2010 7:16 am

هو اسمى كان محل مناقشة ....ههههههههههه........يا ستى كنت تسئلينى وكانت هقولك من زمان شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 535900

ليا الشرف ان نكون اصحاب ............شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 463828ان شاء الله يرجع الزمالك زى زمان واحسن كمان .......
صافى المصرية
عضو مبدع
عضو مبدع
صافى المصرية

مُساهمةموضوع: رد: شات للزملكاوية (أدخل وعرف وأتعرف وناقش للزملكاوية فقط)   شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 12:38 am

اكيد اتشرفت بيكى طبعا انا قولت لو سالتك هتضربينى شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 104759 شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 104759 شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 104759 بس طلعتى شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 350430 شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 350430 شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 350430 يارب الزمالك يرجع زى الاول
mimawai
عضو مبدع
عضو مبدع
mimawai

مُساهمةموضوع: رد: شات للزملكاوية (أدخل وعرف وأتعرف وناقش للزملكاوية فقط)   شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 11:42 am

انا مش عارفه انتو ليه فكرنى شريرة كده (ان شاء الله لما تتعاملى معايا لو تحبى ..هتعرفينى كويس.....(انا على فكرة حوالى162سم58كليوجم ...يعنى مش هضرب .......ههههههههههه)

ان شاء الله الزمالك هيكون احسن من الاول..............ز
عاشقة رامي
عضو مبدع
عضو مبدع
عاشقة رامي

شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 1z36yvk
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : الرياضة _ النت _ متابعة اخبار رامي ومحمود_اكتب الاشعار
المزاج المزاج : فرحاااان

مُساهمةموضوع: رد: شات للزملكاوية (أدخل وعرف وأتعرف وناقش للزملكاوية فقط)   شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) Icon_minitimeالخميس أكتوبر 07, 2010 7:30 am

شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 9997
صافى المصرية
عضو مبدع
عضو مبدع
صافى المصرية

مُساهمةموضوع: رد: شات للزملكاوية (أدخل وعرف وأتعرف وناقش للزملكاوية فقط)   شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) Icon_minitimeالخميس أكتوبر 07, 2010 12:24 pm

ههههههههههههههه انتى احلا شريره لا بجد احنا بنهزر بس وبعدين انتى كنتى مش واخده علينا وبتزعلى بسرعه بس دلوقتى احنا فهمين اوى بعض حاليا صح ولا لا يابت ههههههههه شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 30175
صافى المصرية
عضو مبدع
عضو مبدع
صافى المصرية

مُساهمةموضوع: رد: شات للزملكاوية (أدخل وعرف وأتعرف وناقش للزملكاوية فقط)   شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) Icon_minitimeالخميس أكتوبر 07, 2010 12:35 pm

انا عندى فكره شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 836774 لو عجبتكم ممكن نعملها من بكرا هى شات برضوا فى قسم المواضيع العامة ودى اى حد يدخل المنتدى مننا او اى حد ندردش فيه على كل حاجه اوكى اذا عجبكم الموضوع قولوا رايكم
mimawai
عضو مبدع
عضو مبدع
mimawai

مُساهمةموضوع: رد: شات للزملكاوية (أدخل وعرف وأتعرف وناقش للزملكاوية فقط)   شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 08, 2010 1:56 am

....طب سؤال.......... مينين خبتى الانطباع ده ؟؟؟................انا بسئل بس والله علشان اخد بالى بعد كده

لان الحمد لله ........فى ناس فهمونى .........وفى ناس لسه .....وفكرنى غلط خالص...وانا اكتر حاجة مش بحبها "سوء الفهم"...........وبالذات لو من جوه بلدك ......"لو من بلدك وفهم كده ....امال اللى بره ..يعمل ايه..............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟".....فكرى كده

الحمد لله انا اتعرفت على زنزونة ...........وانتى..............ز شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 100897 شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 100897

بالنسبة للفكرة.............على فكرة انا قولتها قبلك...........ههههههههههههههه شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 683169 شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 683169

طبعا مووووووووووووووووووووووووووافقة ......... ok ok ok ok ok

شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 100897 شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 100897 شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 100897
صافى المصرية
عضو مبدع
عضو مبدع
صافى المصرية

مُساهمةموضوع: رد: شات للزملكاوية (أدخل وعرف وأتعرف وناقش للزملكاوية فقط)   شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 08, 2010 3:43 am

ههههههههههههه يانوسه انا قولتلك ان اى حد بيدخل جديد بنهزر معاه علشان يدخل معانا بالجو وبعدين انا قولتلك بالرساله انتى ايه بالنسبه ليا واى حد تانى برضوا هيقول كده اكيد وبعدين انا قولت الفكره الاول شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 683169 ههههههههههههههههههههههههه
mimawai
عضو مبدع
عضو مبدع
mimawai

مُساهمةموضوع: رد: شات للزملكاوية (أدخل وعرف وأتعرف وناقش للزملكاوية فقط)   شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 08, 2010 1:53 pm

فهمت الدرس خلاص ........مس صافى..... شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 100897 شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 100897

علشان تصدقى اللى انا قولت الاول اقرئى لما جيت اعرفك بنفسى .....مش هتروحى بعيد بصى اول الصفحة فوق .............انا قولت "فكرة حلوة اوى...... ياريت تتنفذ فى الموقع كله.....

يبقا مين بقا الاول ........ شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 683169 شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 683169 شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 535900 شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 535900 هههههههههه

بصى على العموم الاول من التانى مش هيفرق المهم الفكرة تتنفذ ..........وياريت كل الاعضاء يشتركوا
صافى المصرية
عضو مبدع
عضو مبدع
صافى المصرية

مُساهمةموضوع: رد: شات للزملكاوية (أدخل وعرف وأتعرف وناقش للزملكاوية فقط)   شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) Icon_minitimeالسبت أكتوبر 09, 2010 2:36 am

ههههههههههههه خلاص بقا الموضوع اتنفذ من فوق وانا هحذف التوبيك اللى انا عملته بس تبقا ادخلى الدردشه التانيه المهمه هههههههههه اتفقنا
mimawai
عضو مبدع
عضو مبدع
mimawai

مُساهمةموضوع: رد: شات للزملكاوية (أدخل وعرف وأتعرف وناقش للزملكاوية فقط)   شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) Icon_minitimeالسبت أكتوبر 09, 2010 3:47 am

ماشى يا باشا.............. شات للزملكاوية (أدخل وعرف  وأتعرف  وناقش للزملكاوية فقط) 100897

شات للزملكاوية (أدخل وعرف وأتعرف وناقش للزملكاوية فقط)
صفحة 1 من اصل 1