المنتــــدى الرســــــمي للنجــــم محمـــود شكــــــري . . . ابــــــــداع بــــــلا حـــــدود
اهلا بكم فى منتدى النجم محمود شكري ارجو التسجيل حتى تتمكن من اضافة ردودك على المواضيع
المنتــــدى الرســــــمي للنجــــم محمـــود شكــــــري . . . ابــــــــداع بــــــلا حـــــدود
اهلا بكم فى منتدى النجم محمود شكري ارجو التسجيل حتى تتمكن من اضافة ردودك على المواضيع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةMahmoud Shokryأحدث الصورالتسجيلدخول

..البيج الرسمي للنجم محمود شكري..https://www.facebook.com/ShoukryLivefb

لسة قفلة مع شكرررررررررررررررررررررررررري انا مبسوطة اني سمعت صوتوووو

Dina elmasri
nada saeed
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
nada saeed
عضو جديد
عضو جديد

لسة قفلة مع شكرررررررررررررررررررررررررري انا مبسوطة اني سمعت صوتوووو 493a

لسة قفلة مع شكرررررررررررررررررررررررررري انا مبسوطة اني سمعت صوتوووو Empty
مُساهمةموضوع: لسة قفلة مع شكرررررررررررررررررررررررررري انا مبسوطة اني سمعت صوتوووو   لسة قفلة مع شكرررررررررررررررررررررررررري انا مبسوطة اني سمعت صوتوووو Icon_minitimeالأحد أكتوبر 10, 2010 8:16 am

انا الحمدلله كلمت محمود شكري وهو صحيا الحمد لله في تحسن بيعمل العلاج الطبيعي وهو بخير بس طبعا نفسيا مدمر لان وللاسف كل الناس ضدو وهو مش عارف يواجه الناس كلهااا

ومن ناحية تانية اهل رامي رفضين يتكلمو معاه وطبعا هما بعزرهم بس برضو ابن بلدنا لازم نحترمو بلاش المصري يكون متهان برة وجوة بلدو
كل الي بيشوف شكري برة بيتو يشجعو مش يلمو انو خرج من بيتو حرام ياجماعة نتقي الله فية شوية دة بشر لحم ودم يعني مش تمثال
وبعدين احنا يعني مستكترين علية يكمل حياتو الطبيعية عادي ماياناس لما الام ابنها بيموت بتعيش حياتها وبتفضل فكراة يبقي بقي حنيجي علي الغلبان الي اضر جسميا ونفسيااا بطلب من كل الناس الي بتحب شكري انها تشجعو علي الظهور للناس زي مانا عملت قلتلو واجهة الناس واقف قدام الدنيا كلها لان الحمد لله هو عارف واجب صحبو كويس واكثر حاجة وجعااه ان هو مش قادر يقف جمب اهلو الي هما اهل رامي عشان خاطر هما رفضين يسمعو ورفضين يقبلو
Dina elmasri
ادارة المنتدى
ادارة المنتدى
Dina elmasri

العمل/الترفيه العمل/الترفيه : الكومبيرتر

مُساهمةموضوع: رد: لسة قفلة مع شكرررررررررررررررررررررررررري انا مبسوطة اني سمعت صوتوووو   لسة قفلة مع شكرررررررررررررررررررررررررري انا مبسوطة اني سمعت صوتوووو Icon_minitimeالأحد أكتوبر 10, 2010 9:27 am

الحمدلله انو احسن صحيا
بس ربنا يكون بعونو ما الناس مش عاوزه ترحمو
بس لازم تعرف يا محمود انو في ناس كتيره مصدقاك وبتحبك اوي
ومش هتسيبك ابدا ياريت يا ندا تقوليلو يجي يكلم الفانز بتوعو في الفيس بتاعنا
عشان يعرف اد ايه بنحبو وواقفين معاه
وانا طبعا مش هطلب منك تليفونو لانو ده شيء خاص اكيد
ومرسي ليكي انك طمنتينا عليه
mimawai
عضو مبدع
عضو مبدع
mimawai

مُساهمةموضوع: رد: لسة قفلة مع شكرررررررررررررررررررررررررري انا مبسوطة اني سمعت صوتوووو   لسة قفلة مع شكرررررررررررررررررررررررررري انا مبسوطة اني سمعت صوتوووو Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 11, 2010 3:08 am

اولا:- لسة قفلة مع شكرررررررررررررررررررررررررري انا مبسوطة اني سمعت صوتوووو 9997
ثانيا:-" مين اللى قال ان كل الناس ضد محمود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟"....احنا كجمهور محمود......واعتقد اننا قوة لا يستهان بها............دا مش غرور...........دى حقيقة..........مع محمود للابد..........
محمود .....محمود.........محمود......محمود..

ثالثا:-"اعمار بيد الله"......كل واحد ربنا كتبلو عمر معين..........محدش بيموت ناقص عمر.......يعنى من الخر بلاش الاسطوانة المشروخة بتاعة " يارتو ما جاء مصر ........والحورات الفكسانة دى"

رابعا:- "ربنا بيمهل ولا يهمل " يعنى كل واحد ظلم حد............هياخد جزائه ........فبلاش الكلام اللى من غير دليل .........واللى عامل نفسه فتك وهو اللى هيجبها ........

خامسا:- الخسارة مش خسرت لبنان لوحدها ........الحادث راح فيها مصريين غير المصابين ......يعنى بلاش اصلا دى لبنانى ولا دى سورى ولا.....ولا...............احنا كلنا عرب .......فبليز بلاش الفكسات دى

سادسا:-"المؤمن دائما مصاب" ربنا بيختبر كل واحد...........فياريت نقف جانب محمود مش نحبطو...الكلام دا للفتايين ......اللى بيحرموا ويحللو على كيفهم..........

سابعا:- الناس اللى عاملين نفسهم فاهمين وعدلين .......لو بصوا شوية ......هيعرفوه ان اكتر واحد اتصاب هو محمود...... محمود اضر جسمنيا ونفسيا .........اتقوا ربنا شوية....

ثامنا :- اسفة للاطالة
بس حبت اوضح شوية......
بنحبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببك يا شكررررررررررررررررررررررررررررررررررى

لسة قفلة مع شكرررررررررررررررررررررررررري انا مبسوطة اني سمعت صوتوووو 100897 لسة قفلة مع شكرررررررررررررررررررررررررري انا مبسوطة اني سمعت صوتوووو 100897
dodydm
عضو مشارك
عضو مشارك
dodydm

مُساهمةموضوع: رد: لسة قفلة مع شكرررررررررررررررررررررررررري انا مبسوطة اني سمعت صوتوووو   لسة قفلة مع شكرررررررررررررررررررررررررري انا مبسوطة اني سمعت صوتوووو Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 15, 2010 7:43 am

ربنا يتمم شفائك علي خير يا محمود
و احنا كلنا معاك و بنحبك
يا ريت توصليلوا كلامنا يا ندي و تقوليلوا قد ايه في ناس كتير بتحبوا و مستنية رجوعه
ديدي
عضو جديد
عضو جديد
ديدي

المزاج المزاج : عادى

مُساهمةموضوع: رد: لسة قفلة مع شكرررررررررررررررررررررررررري انا مبسوطة اني سمعت صوتوووو   لسة قفلة مع شكرررررررررررررررررررررررررري انا مبسوطة اني سمعت صوتوووو Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 22, 2010 11:03 am

ربنا معاك يامحمود ومتخافش من حد اقف اودام اي حد وقول الحقيقة ده ربنا عايز كدة انت ملاكش ذنب
كل مايصبنا الاماكتبا الله لنا
عاشقة الاحزان
عضو مبدع
عضو مبدع
عاشقة الاحزان

لسة قفلة مع شكرررررررررررررررررررررررررري انا مبسوطة اني سمعت صوتوووو 2h396if
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : التمثيل-السباحة
المزاج المزاج : رومانسي
تعاليق : عذرا حبيبي لم تعد حبيبي

لسة قفلة مع شكرررررررررررررررررررررررررري انا مبسوطة اني سمعت صوتوووو 39386286

مُساهمةموضوع: رد: لسة قفلة مع شكرررررررررررررررررررررررررري انا مبسوطة اني سمعت صوتوووو   لسة قفلة مع شكرررررررررررررررررررررررررري انا مبسوطة اني سمعت صوتوووو Icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 3:46 am

مررررررررررررسي

لسة قفلة مع شكرررررررررررررررررررررررررري انا مبسوطة اني سمعت صوتوووو
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» هل سمعت عن فوائد الصرصور ...؟؟؟؟(الصرصار بالبلدى يعنى)
» حصريا برومو دعاء رانيا نجيب ( سمعت صوت رامي )